Volem que comparteixis
la nostra felicitat.

La Fundació Privada i Benèfica Assís va néixer com a Entitat de caràcter no lucratiu. És gràcies a les aportacions i col·laboracions d’empreses i institucions que podem continuar amb la nostra tasca: acollir i cuidar a gent gran, especialment a les persones que viuen soles i no tenen suport o recursos per a viure de forma digna i autònoma.
Com ens pot ajudar la teva empresa o entitat? Tens tres formes de col·laborar amb nosaltres:

Finançament

Col·laborant en el finançament, total o parcial, dels diferents projectes d’adequació i millora que es porten a terme a la Residència.

Aportació

Fent una aportació econòmica puntual. Tot esforç o donatiu, gran o petit, és important i igualment valorat per a nosaltres. Donar te avantatges fiscals . Pots recollir diners fent esmorzars solidares.

Voluntariat

Organitzant jornades de voluntariat corporatiu a la Residència. No només ens ajudaràs, sinó que enfortiràs el teu equip o els hi faràs un gran regal: la satisfacció de donar als altres.

Vols venir a visitar residents que no reben visites, vols muntar una sortida amb i pels els residents, tens alguna proposta, truca’ns i explica’ns-ho!

Testimonis

Si n’estàs interessat, escriu-nos un e-mail a comunicació@fassis.es