Busques un espai diferent per a una celebració, casament, reportatge fotogràfic, practicar esport? S’acosta un esdeveniment personal o d’empresa i necessites un lloc especial on organitzar-lo? Vols tenir un espai de silenci, tranquil·litat, reflexió i estudi? Proposa’ns idees. Podem ajudar-te (i tu també estaràs col·laborant amb la Fundació!).

Ara pots gaudir part del nostre gran jardí per a activitats i celebracions a l’aire lliure, que disposa d’un petit bosc i una ermita estil de la Toscana. També pots accedir al teatre o la biblioteca de la Fundació si necessites un espai interior ampli i equipat. La Fundació Assís disposa d’un pàrquing  gran que permetrà a tu i als teus acompanyants o col·laboradors accedir a l’espai amb total comoditat.

La Residència de la Fundació Assís ara forma part de Catalunya Film Commission, on es llisten i es posen a la disposició per a gravacions i rodatges de cinema i televisió. Pots accedir-hi en aquest enllaç.

Sigui una celebració privada, una activitat d’empresa o una producció de cinema i publicitat, totes les donacions es destinaran íntegrament a l’obra social de la Fundació Assís.

Fer donacions, te avantatges fiscals.

Si n’estàs interessat, escriu-nos un e-mail a comunicació@fassis.es