Vols ajudar a persones grans amb mancances econòmiques i de solitud perquè puguin viure una vellesa digna?

El teu gest ens ajudarà a poder acollir i tenir cura d’aquestes persones de manera càlida i professional fent-les sentir en família i comunitat, a la Residència Assís.

La meva aportació*

10€20€45€350€
Altre quantitat

Les meves dades

Vull deduir el percentatge corresponent a l'aportació en la declaració de la renda.
*Camps obligatoris

Accepto la política de privacitat

D’acord amb la Llei 15/1999 de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, li informem que les seves dades personals seran tractades en un fitxer, responsabilitat de la FUNDACIÓ PRIVADA I BENÈFICA ASSÍS, amb l’única finalitat de gestionar les obligacions fiscals i administratives corresponents a la seva donació.

Les seves dades seran facilitades a Hisenda per acomplir amb la normativa vigent.

Pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant comunicació escrita i signada adreçada al FUNDACIÓ PRIVADA I BENÈFICA ASSÍS - C/Can Ponsich, s/n - 08192 Sant Quirze del Vallès, adjuntant una fotocòpia del DNI.